Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Happy new year!



Ja, het is al 2 januari, maar toch wilde ik iedereen nog een heel fijn, gezond en liefdevol 2014 wensen. May all your wishes come true en houd je je aan je voornemens. ;)



Zelf heb ik eigenlijk nooit voornemens, voornamelijk omdat ik weet dat ik sommigen toch niet volhoud, haha. Wel wil ik me aan m'n hardloopschema houden en het lijkt me ook wel leuk om aan een Memory Jar te beginnen. Dat is een glazen potje waar je, elke keer bij een leuke herinnering of leuk moment, de herinnering op een briefje schrijft en in het potje stopt, zodat je aan het einde van het jaar alles kunt 'herbeleven' als het ware. 

Voor de rest ben ik benieuwd wat 2014 gaat brengen, maar dat merken we vanzelf.


Ik wens jullie het allerbeste voor dit nieuwe jaar ♥.


Liefs,
Tamara


6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een memory jar gaat beginnen, dat lijkt mij ook heel leuk! Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee van die memory jar! Misschien ga ik dat ook maar eens doen! Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuw jaar! Ik kom je blog net tegen en wat heb je een leuke schrijfstijl! Ik volg je nu op bloglovin! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen