Pagina's

zondag 15 december 2013

Favorites at this moment #1




Hoi allemaal! Vandaag een artikeltje met mijn favorieten. Het is een beetje laat voor de favorieten van november, dus doe ik het op deze manier. Benieuwd? Kijk mee!





Maybelline Baby Lips
Ik heb deze schatjes van Sinterklaas gehad, en ik ben echt heel blij! Ze zijn heel fijn en er komt een mooi kleurtje vanaf. Ik ben helemaal verslaafd en smeer ze dan ook elke dag op mijn lippen. Ik heb de kleuren Cherry Me en Pink Punch.


Essence Stays no matter what eyepencil & shadow
Het is een hele mond vol, maar wat een topproduct! Ik heb hem al zovaak gebruikt dat je de punt niet eens meer ziet, terwijl hij ook al een aantal keren geslepen is. ;)
Het is een potlood dat je aanbrengt op je oogleden en dan uitblend, die je dus gebruikt als oogschaduw. Als oogpotlood kan ook, maar daar vind ik hem te dik voor. Zoals de naam al zegt blijft 'ie goed zitten, no matter what! En dat klopt. Ik gebruik hem als primer en m'n oogschaduw die ik eroverheen aanbreng blijft de hele dag goed zitten, terwijl de oogschaduw met een normale primer nog wel eens gaat creasen. Dit is kleur 07 - Whipped White Frosting.


Essence Beauty Beats blush
Een limited edition, gebaseerd op Justin Bieber's believetour. Hoe geweldig is dat?! Het is een hele mooie blush, met een leuke opdruk en een prachtige kleur. Hij is erg gepigmenteerd, dus met aanbrengen moet je een beetje voorzichtig zijn. Ik ben helemaal verliefd!


Yves Rocher Hand & Nail cream
Handcrème is in deze koude dagen echt een must. En deze handcrème zorgt ervoor dat je geen schrale handen krijgt maar dat ze superzacht worden. Hij ruikt apart, ik kan het ook niet echt omschrijven. Het doet me een beetje denken aan oma's, haha! De geur is wel lekker en de crème trekt snel in, wat voor mij een huge pluspunt is. Ook merk ik dat je nagels gevoed worden en ze zien er een stuk gezonder uit.


Catrice Absolute Nude Palette
Daar is 'ie dan, eindelijk! Ik wilde dit palette al zó lang, en toch heb ik hem nooit gekocht; ik heb  geen idee waarom niet. Maar met de 1+1 actie van Kruidvat laatst heb ik mijn slag geslagen en was ik wat eurootjes armer, maar een prachtig palette rijker! Nude is helemaal mijn ding. Kleurige oogschaduw gebruik ik gewoon niet. Dit palette heeft hele mooie nude kleuren die goed te combineren zijn en die ik ook met alle plezier gebruik.


Victoria's Secret fragrance mist
Geweldig. Zo kan ik dit product het beste samenvatten. De geur, de verpakking.. alles! Je legt er wel €14 voor neer, maar dan heb je ook wat, naar mijn mening. Ik spray hem elke dag snel op en het is heerlijk verfrissend. Dit is Candied Violet van de limited edition Sugared Florals.


Essence long lasting lipstick
Last but not least, deze lipstick. Helemaal budget proof en ik vind de kleur heel mooi. Ik wilde voor de herfst/winter een donkere lipstick en dit is een ietwat dieprode kleur. De kleur komt niet helemaal goed over, in het echt is hij dus donkerder. Ik ben heel blij met deze lipstick en draag hem heel vaak. Dit is kleur 03 - Dare to Wear.

Dit waren mijn favorieten! Bedankt voor het lezen :-)

Love, Tamara




2 opmerkingen:

  1. Ik heb hetzelfde nude palette!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op het Catrice oogschaduw palette, vooral het vierde kleurtje van links!

    BeantwoordenVerwijderen