Pagina's

maandag 2 december 2013

December



Het is weer december! Mijn favoriete maand, vol gezelligheid; Sinterklaas, Kerst, mijn verjaardag en natuurlijk de jaarswisseling. Cozy sweaters en warme chocolade mogen natuurlijk niet ontbreken in deze koude maand. Ik ben al helemaal in de stemming, ik heb kerstlichtjes om mijn kast heengehangen, kaarsjes neergezet, kussens (op de een of andere manier vind ik dat kussens bij december horen, haha) op mijn bed gelegd en ben ik helemaal into de thee, koffie en warme chocolademelk. 



Als eerst komt Sinterklaas eraan, wat ik persoonlijk heel leuk vind. Ik vier het met mijn opa en oma, andere oma, en natuurlijk mijn gezin. Het is altijd heel gezellig, met hapjes, lichtjes, surprises, gedichten en leuke cadeautjes.




Dan kerst! Ik kijk het hele jaar uit naar kerst. Het is echt mijn favo feestdag van het jaar, het is zó leuk. Mijn moeder maakt op eerste kerstdag altijd een speciaal diner, en dat is altijd heerlijk.  Tweede kerstdag hebben we hapjes, yummy! Ik kan ook echt genieten van de lichtjes en de warmte, de lieve printjes op truien, kaarten, kussens etc. Het is gewoon echt een gezellige tijd van het jaar en van mij dus ook echt zonder twijfel een favoriet.


En 27 december, mijn verjaardag. Dat is natuurlijk ook heel leuk, maar ja, je verjaardag is gewoon je verjaardag! ;)

Oud en nieuw, ook heel leuk. Appelflappen, oliebollen... hmm! En dan het zenuwachtige aftellen tot het nieuwe jaar begint.. eigenlijk best speciaal. Ook die dag is gezellig, en overal hoor je vuurwerk. 

Heerlijk, ik heb zo'n zin in deze maand! Hopelijk wordt het een leuke, gezellige en mooie tijd.
Geniet van december! ♥

Love,
Tamara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten