Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

❀ I love summer tag!



De titel zegt het al: ik houd van de zomer! Al zit ik niet graag te lang in de zon vanwege het gevoel dat ik levend verbrand... Toch is het het beste seizoen van het hele jaar. 
Ik zag deze tag bij Vera en ik heb nu tijd om hem te doen. Veel leesplezier :)


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Op mijn vingernagels draag ik het liefst rode nagellak. Het staat eigenlijk overal bij en het is naar mijn mening een mooie kleur. Op mijn teennagels draag ik altijd roze tinten. Op dit moment draag ik op mijn tenen Off to Miami! van Essence en op mijn vingernagels Cherry van Miss Sporty.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Eigenlijk alle kleuren die echt kleur hebben, geen nude dus. Rood, roze, koraal, oranje... alles kan! Ikzelf draag deze zomer niet veel lipstick of lipgloss, maar áls ik het draag draag ik Pinkadilly Circus van Catrice of Silky Red van de Essence Stay Matte lipcreams.

Laat je favoriete zomerjurkje zien



Het is een vrij basic jurkje, maar wat je niet goed kunt zien is dat er bovenaan een randje van kant zit, dat maakt het toch wat leuker. De foto is vrij onduidelijk, sorry! Komt omdat hij is gemaakt met mijn telefoon.

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Mijn zonnebril, definitely!

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Kleur, kleur, kleur! In make-up is kleur een trend, en in kleding ook. Daar wordt alles toch veel vrolijker van?

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Ik steek nooit kaarsen aan, ik heb alleen lelijke, neppe plastic kaarsjes, haha! Maar als ik een kaars zou aansteken, zou het iets met bessen zijn denk ik. Die geur is echt onweerstaanbaar. Of een citronellakaars tegen de muggen, ik haat die beesten!



Wat is je favoriete body spray en parfum?

De peer body splash van de H&M en een kokos-ananas variant van vorig jaar. Heerlijk! En mijn favo parfums zijn toch wel Midnight Heat van Beyoncé en Celebration van Esprit.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Als er zon is, is het ook echt warm. Bij ons in de achtertuin in ieder geval wel! Als je daar een tijdje in de zon zit ga je toch liever binnen zitten, in de koelte.




Wat vindt je het allerfijnst aan de zomer?

Dat het langer licht is en dat je lang buiten kunt blijven. Ook kun je met je makeup veel met kleur experimenteren, wat ik persoonlijk alleen in de zomer doe. Waarschijnlijk omdat ik het dan meer durf :) En natuurlijk zwemmen, zonnen en lekker bruin worden!

Wat zijn jouw plannen voor de zomer?

Op vakantie naar Zwitserland, shoppen in Almere met mijn lieve nicht, logeren met vriendinnen en verder gewoon een beetje chillen.

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie 'm leuk vonden.
Bedankt voor het lezen.

Lots of love, Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten