Pagina's

maandag 1 juli 2013

Follow me!




Hoi!

Even een kort bericht waarin ik linkjes zet waarop je mij kunt volgen.
Ik ben op andere websites ook redelijk actief en ik dacht dat het wel leuk was als jullie mij daarop ook konden volgen. :)



Bloglovin'
Deze wilde ik er toch nog even bijzetten, hiervoor kun je gewoon klikken op de button in de rechterkolom. -> <a href="http://www.bloglovin.com/blog/4286087/?claim=huc3872z4xt">Follow my blog with Bloglovin</a>

Twitter
Op twitter ben ik, net als de meesten, heel actief. Wie heeft het niet? Het is mijn persoonlijke twitter, dus als je daar geen zin in hebt hoef je mij, ofcourse, niet te volgen. ;)
Je kunt me volgen via deze link.

Tumblr
Aaaah, verslavend! Ik doe veel met Tumblr, en iedereen kent het wel. Er zijn zulke leuke en mooie plaatjes te vinden. Maar ik heb het met vlagen zegmaar, soms ben ik echt 24/7 bezig met Tumblr, en soms heb ik er totaal geen zin in.
Dit is mijn Tumblr, als je ingelogd bent kun je rechtsboven op 'volgen' klikken.

We Heart It
Dit gebruik ik altijd voor m'n blog, en voor mooie quotes en achtergronden. Hier zit ik áltijd op te kijken. En sinds er een app is voor Android gebruik ik hem elke dag.
Je kunt me hierop volgen via deze link.

Instagram
Om naar mijn Instagram te gaan kun je op de gadget rechts klikken of klik op deze link.

Pinterest
Hier haal ik meestal inspiratie voor mijn make-up of hairdo's vandaan. Ook andere diy's.
Je kunt me op Pinterest volgen via deze link.

Dit waren de websites. Wil je iets weten? Meld het hieronder.
Bedankt voor het lezen!

Lots of love, Tamara













Geen opmerkingen:

Een reactie posten