Pagina's

zondag 30 juni 2013

At the Moment #2



Muziek is echt mijn verslaving, ik luister het elke dag, en zoek ook altijd weer (nieuwe) leuke nummers op. 
En daarom gaat de tweede 'At the Moment' over mijn muziek op dit moment!






1. The Script - If You Could See Me Now ( link )
Het gaat over iemand die er niet meer is, en dat hij diegene mist.
Ik vind het een heel mooi lied, met name omdat ik mezelf erin kan plaatsen door wat ik meegemaakt heb.
Ik kan het lied niet echt goed omschrijven, ik zou hem gewoon gaan luisteren!


2. Miley Cyrus - We Can't Stop ( link )
Ik vind dit echt een heerlijk nummer. Ik ben nu al ongeveer 3 jaar fan van Miley en ben heel blij dat ze weer een nieuw nummer heeft! Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik haar vorige nummers (album) mooier vond en ik de videoclip een béetje apart vind.. Maar alsnog is deze echt verslavend. 



3. Will.i.am - Geekin' ( link )
Deze is ook heerlijk. Ik luister 'm echt regelmatig omdat het gewoon een fijn nummer is.
Ook hebben we met een soort toneelstuk van onze school dit nummer gebruikt waarop een dansteam ging dansen, dus daar doet het me altijd aan denken.


4. Andrew Belle ft. Erin McCarley - In My Veins ( link )
Dit is zoooo'n mooi nummer! Ik volg Pretty Little Liars en dit lied kwam er een keer in voor, en ik ging meteen opzoeken welk nummer dit was.
Dit is een rustig nummer, en hiervan is de tekst ook erg mooi.


Dit was het alweer! Laat me weten wat je ervan vond, en requests zijn natuurlijk ook altijd welkom. :)
Bedankt voor het lezen!

Lots of love, Tamara




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten