Pagina's

zondag 2 juni 2013

New: Hema agenda 2013/2014



Hoi allemaal!

Ik heb vorige week een agenda gekocht waarmee ik ontzettend blij ben.
Wel een beetje vroeg, maar mijn ervaring met agenda's is dat je er vroeg bij moet zijn om een leuke te kunnen scoren.
Hij is van de Hema en kostte €6,95 - zacht prijsje, en zeker voor wat hij allemaal te bieden heeft. 

Lees snel verder!




Dit is de voorkant, lichtroze met een neonkleurig hart.
Hij heeft een geel elastiek dat er fleurig uitziet en bovenal ook handig is.
Én hij heeft ringen, dus dan kun je hem ook omslaan en de bladzijden goed kunt omslaan.


En de achterkant. Ook lekker roze en een grijze anker. Ik houuuuuuu van ankers! :D


Het weekoverzicht ziet er zo uit. Niet té kleurrijk, en toch wel vrolijk. Voor mij is er genoeg ruimte en de boekenlegger vind ik ook erg handig.


Er zitten vier tabbladen in die aan de binnenkant een soort zakje hebben waar je bijvoorbeeld losse briefjes/papiertjes in kunt doen. Voor mij ook weer een pluspunt, want ik heb o-ver-al losse briefjes. En de notities zijn ook zo cute met de ankertjes aan de zijkant!


Na de laaste dag in deze agenda is nog een extra bladzijde waar je je afspraken neer kunt zetten die na 27 juli komen. 


En natuurlijk ruimte om adressen op te schrijven, en sticky notes! (Kleine briefjes met een smalle plakrand aan de bovenkant die je ergens met een notitie op kunt plakken)
Zijn ze niet enig? <3_<3


En wat ik zelf ook nog heel leuk vind is dat er een 'Zipper Bag' in zit. Dat is een klein hoesje met een soort plastic ritsje aan de zijkant. Hier kun je ook briefjes in doen, maar ook een foto.


 Zo ziet de sluiting er van dichtbij uit.


Ik vind dit echt een hele leuke agenda en voor weinig geld heeft hij veel te bieden.
Heel vrolijk, veel extra's en niet te groot, dus lekker compact en gaat handig mee.
Ik ben er heel tevreden mee en ik kan niet wachten om hem te gebruiken!
Request? Zet hieronder neer. :)

Lots of Love, Tamara

4 opmerkingen:

  1. wow, prachtige foto's, dat fototoestel lijkt me echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, die agenda is echt superleuk! hebben ze nog meer leuke agenda's bij de Hema? (:
    leuk blog trouwens! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, ze hebben hele leuke agenda's dit jaar vind ik!
      Dankjewel :)

      Verwijderen