Pagina's

zondag 19 mei 2013

Tag : And this is who I am


 Hoi allemaal!

Ik heb al een tijdje niet meer geblogd, en ik heb er niet echt een reden voor.
Ik had geen idee wat ik moest schrijven en was ook best druk met school.
Maaaaar, vandaag heb ik weer een artikel voor jullie, en dit keer een tag! Deze tag is persoonlijker en gaat al een tijdje rond rond de bloggers.
Benieuwd? Lees verder..




Yup! Ik hou er totaal niet van als er iemand langs me heen loopt met een arrogant kijkend gezicht, terwijl het misschien niet eens zo bedoeld is. Ik glimlach gewoon liever naar voorbijgangers, is een stuk vrolijker. :)


Ik had vroeger altijd heel veel notitieboekjes, kladblokjes en pennen. Het was een soort verslaving. En dat heb ik nog steeds wel een beetje eigenlijk.


Ik heb wel wat meegemaakt in m'n leven en dat heeft heel wat dingen veranderd, en alles wat ik heb meegemaakt had ik liever niet gehad..

Haha, toen ik deze tegenkwam moest ik hem meteen opslaan! Dat is zó mij. Mijn telefoon bijvoorbeeld; die is haast vastgegroeid aan mijn hand. :p En ik raak ook vaak verslaafd aan bepaalde producten, blogs, social media.. alles!


Ja, dat is echt zo. Als vrienden of vriendinnen problemen hebben kunnen ze echt bij me terecht. Ik help ze graag en ik durf best te zeggen dat ik te vertrouwen ben. Met geheimen ben ik ook goed, die vertel ik echt nooit door.


3 woorden: gezellig, warm, mooi.


Mijn kamer is echt eigenlijk altijd een rotzooi; overal ligt wel wat, in elke tas die ik heb is het een rotzooi, dingen liggen niet waar ze horen en ga zo maar door.


JAAA! Overal waar ik kom wil ik naar de Starbucks en in de supermarkt is het ook niet verkeerd om een bekertje Starbucks mee te nemen. ♥


Blauwe ogen, maar wel meer blauw dan op deze foto.
:)



Dat lijkt me zo gaaf! Je kunt gewoon overal heengaan zonder echt moeite te hoeven doen of te tanken ( ;) ).


Just this..


Zekersteweten. Ik laat mijn haar op dit moment groeien en het groeit best hard! Ik ben alleen niet zo tevreden met mijn haar, maar dan kan ik weinig aan doen. :p


Dat is eigenlijk wel zo, en ik hoor het ook vaak. :)


Zonder twijfel! Ik moet altijd mijn makeup bijwerken, kijken of het nog goed zit, hoe m'n kleren zitten, hoe ik eruit zie.. Ik ben zeker ijdel.


Dit was de tag! Er waren zoveel foto's dat ik nog wel even door kan gaan, maar dan word het wel erg lang. Dit zijn eigenlijk de kenmerken van mij. Herken jij jezelf in mij? Laat het me weten, daar ben ik nieuwsgierig naar. :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.Request? Zet het hieronder neer. :D

Lots of love, Tamara 


2 opmerkingen: