Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Review : MAX eyeshadow palette


Hoi hoi!
Vandaag heb ik weer een review voor jullie.
Dit keer over een oogschaduwpalette van de Action. Deze heb ik laatst gekocht voor €1,49.
Ik had er niet echt goede verwachtingen van, maar wat ik wel vond kun je nu lezen! :)





Dit is de voorkant/bovenkant van het palette. Een voordeel vind ik dat hij mat is, alleen de letters vind ik minder mooi. Van mij mog er wel alleen "MAX make up" op staan.




 De achterkant/onderkant is wel glanzend. Ik heb dit palette in nummer 03 Nude (Er zijn nog drie andere kleuren.).
Jammer hiervan is dat je heel snel veel vingerafdrukken erop ziet, maar gelukkig is het de kant die je niet ziet.
Er zitten hele diepe krassen in deze kant, en ik heb geen idee hoe dat komt.
Zo kwam hij ook al uit de verpakking.




Dit is het palette aan de binnenkant. De ene kant is helemaal spiegel, wat wel handig is als je deze bijvoorbeeld meeneemt ergens naartoe. 
Er zitten achttien kleuren in, best veel.
Prachtige nude kleuren, maar ook roze en 3 grijs/zwarte tinten.
Ik gebruik eerlijk gezegd nooit roze, maar wel leuk om een keer een look mee te maken.




De kleuren van dichtbij. Sorry voor de vegen erin, ik had hem al een keer gebruikt. 
Het zijn allemaal shimmery kleuren, maar daar hou ik persoonlijk wel van.
Er zitten ook twee dezelfde spons-applicators bij, die ik eigenlijk nooit gebruik, omdat ik ze simpelweg niet fijn vind.
Er zat eerst een plastic "velletje" overheen, met een soort lijm vast. Je ziet de resten er nog van zitten, rechts in de hoek.
 




Dit zijn de swatches van de bovenste rij, de roze kleuren.
Ik vind ze erg gepigmenteerd, en dit had ik eerlijk gezegd totaal niet verwacht!
Wel erg mooi, een witte highlighter, en de bordeauxrode kleur vind ik erg mooi.



De swatches van de tweede rij. De mooiste, vind ik.
Hele mooie goud- en kopertinten, en bruin.
Ik hou echt van deze nude tinten, en ik draag dat ook elke dag.
Wel een beetje jammer dat de oogschaduw een beetje korrelig is.




En last but not least : de laatste rij, met bruine en grijze tinten.
De linkse vind ik erg mooi, neigt een beetje naar bordeauxrood.
De vierde kleur moet lichtgrijs voorstellen, maar als ik de swatch in het licht houd, lijkt het op metallic blauw. Supermooi!
Voor de rest zijn ook deze kleuren super gepigmenteerd.

De swatches zijn aangebracht met de spons-applicators.

Voordelen
- super gepigmenteerd
- mooie kleuren
- fijn aanbrengen
- mooie verpakking
- grote spiegel

Nadelen
- korrelige oogschaduw
- twee dezelfde applicators
- plakrand op het palette
- krassen

Conclusie
Ik vind dit een erg fijn palette, en de pigmentatie is zo goed!
Vooral voor het geld, €1,49 is sowieso geen geld voor een palette, maar met deze kwaliteit is het al helemaal top.
Dit is een aanrader als je van nude-kleuren houd, en niet teveel geld wilt uitgeven aan make up.
Ik had eigenlijk niks verwacht, omdat het zo goedkoop was, en Action.. tsja, wel een beetje een vooroordeel, maar ik dacht dat Action make up niet goed zou zijn. Vooral vanwege de prijs.
Maar dit bewijst het tegendeel!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Heel erg bedankt voor het lezen!
Request? Zet hieronder neer!

Lots of love, Tamara



5 opmerkingen:

  1. Die is zoo mooi, die ga ik echt kopen yay :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn deze paletjes nog steeds te koop?
    Bij ons in de Action niet zien liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor! Ik kom regelmatig in de action en zie ze nog steeds liggen. Dit palette heb ik ook een korte tijd geleden gekocht.
      Wij hebben een best groot filiaal, daar kan het ook aan liggen.
      x

      Verwijderen
  3. Ik vind de pigmenten erg mooi voor de Action! Super leuk dat je me volgt, ik ga je gezellig terug volgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen