Pagina's

zondag 10 maart 2013

Review : Clearasil Overnight Face Lotion





Hey iedereen!
Vandaag mijn eerste review.
Ik lees overal reviews, en voor ik een product koop lees ik er minstens 20 om te weten of het wel een goed product is..
Ik heb laatst iets gekocht waar ik wel van onder de indruk ben, dus hier wilde ik graag over schrijven.
Benieuwd? Lees verder!




Dit is de crème. Het zit in een handig, hygiënisch tubetje en er zit 38,4 ml in.
Je doet hier wel een poosje mee, aangezien je maar heel weinig nodig hebt voor je hele gezicht. Deze crème is te koop bij Action, en ik heb hem voor €1,72 meegenomen.


Op de verpakking staat dat hij puistjes en rode plekjes verminderd. Ik heb bijna nooit puistjes, maar rode plekjes wel. Deze nachtcrème zou het dus verminderen terwijl je slaapt.
Interressant, dus dat ging ik even proberen.


Hij heeft een klein doseermiddeltje in de dop (?), wat heel fijn is, zo komt er niet in één keer een hele boel uit.


Dit is de crème op mijn hand. Het is een beetje een nattige substantie, maar dat werkt wel fijn, en laat dus niet hele erge witte strepen achter als je het uitsmeerd.
De hoeveelheid op mijn hand is eigenlijk meer dan genoeg om mijn hele gezicht in te smeren, want je hebt echt maar een dun laagje nodig.


En hier is hij uitgesmeerd. Het glanzende gedeelte is de crème; en zie: bijna geen witte strepen. :)
En nog een pluspunt: hij trekt snel in.
Och mensen, daar ben ik zo kieskeurig in. Als bijvoorbeeld een lekkere bodylotion/bodybutter langzaam intrekt vind ik 'm meestal al niks en blijft 'ie voor een lange tijd achter in mijn kast staan.
Daarom hoopte ik ook, toen ik deze kocht, dat hij snel in zou trekken: en dat doet 'ie!
Helemaal top.

Bij mij doet deze crème goed zijn werk, en hij verzacht mijn huid. Toevallig had ik laatst een puistje, crème gebruikt, en de volgende dag was hij al bijna niet meer te zien!
Ik vind 't echt een fijne crème, en ik raad deze iedereen aan.
Als deze op is, ga ik zeker een nieuwe kopen.

Voordelen 
- handige, hygiënische verpakking
- weinig nodig per keer
- handig doseermiddel
- doet zijn werk goed
- budgetproof

Nadelen
- net iets te nat

Conclusie
Die kun je al wel opmaken uit de rijtjes hierboven denk ik, haha!
Ik ben echt goed te spreken over deze crème, en raad deze zeker aan.
Hij doet wat hij beloofd, en is fijn in gebruik.
Nogmaals; ik ben helemaal tevreden over deze (dag- en) nachtcrème!

Bedankt voor het lezen!
Request? Zet hieronder in de comments.

Lots of love, Tamara


1 opmerking: