Pagina's

vrijdag 8 maart 2013

Anti-vervelingstips!

Hoi allemaal!
Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie, dat misschien wel van pas komt.
Een aantal tips tegen verveling: here you go!



Ik heb zelf best wel vaak dat ik me verveel.
Na een tijdje YouTube-video's te hebben gekeken op mijn laptop word ik het toch wel zat en heb ik zin in iets anders.
Vaak even nadenken, maar dan vind ik wel wat; of juist niet..
Heb jij dit nou ook? Dan is dit artikel iets voor jou!

1. Do it Yourself's
Jullie kennen het vast wel: video's/fototutorials waarin jou stap voor stap word uitgelegd hoe je iets moet maken. Dat is nou iets wat ik heel veel doe.
Google op "do it yourself" met een trefwoord erachter dat te maken heeft met jouw interesses (Bijv.: do it yourself spring make-up) en je krijgt heel veel resultaten die je waarschijnlijk wel even bezig houden. Tip: zoek in het Engels, dan krijg je veel meer resultaten! Niet zo goed in Engels? > gelukkig hebben we Google Translate.. ;)



2. Online shoppen
Online winkelen is natuurlijk een hele uitvinding voor de luie mensen onder ons, maar ook superhandig! Als je geen tijd hebt om naar de stad te gaan kun je zo even wat online in je winkelmandje stoppen en laten bezorgen. How cool's that?
Ik kijk geregeld op hm.com, omdat ik daar altijd hele leuke kleren zie.
forever21.com , bershka.com of eyeslipsface.nl zijn ook aanraders!

3. Boeken lezen
Leuke boeken vind ik altijd moeilijk om te vinden, maar ook daar kun je op Googlen.
Typ bijvoorbeeld in "top 10 verslavende meidenboeken" (of natuurlijk je eigen interesse) en je krijgt weer een reeks met websites die een goed aanbod voor je hebben. Ook kun je op de website van je eigen bibliotheek rondsurfen, kijken bij uitgelichte boeken, of de schrijver/schrijfster van je favoriete boek intypen.


4. Tumblr/WeHeartIt
Het is tóch op je laptop, maar ó zo leuk. Ik ben persoonlijk helemaal verslaafd aan weheartit.com. Je hebt heel veel inspirerende afbeeldingen (zie: artikel Quotes) die zo verschillend zijn! Van fashion tot schattige dieren, en steden tot natuur. Er is zo veel! Typ in de zoekbalk een Engels trefwoord en je vind duizenden afbeeldingen. Je kunt een account aanmaken die je kunt verbinden met Twitter of Facebook. Heb je dat niet? Geen probleem, je kunt ook gewoon een ongekoppeld account aanmaken.
Ook een tip voor als je blogt: hier kun je hele mooie afbeeldingen vandaan halen voor in je artikel, kijk maar hierboven.

En Tumblr.. ik denk dat iedereen dat wel kent. Het is een soort blog, maar dan met alleen foto's. Ik zit daar niet zovaak op eerlijk gezegd, dat doe ik echt met vlagen, als ik er zin in heb. Mijn Tumblr: smilecuzyouareloved.tumblr.com (klik op Archief om alle afbeeldingen te zien.)

5. Opruimen
Ja, ik weet het, ik weet het. "Opruimen". Saai. Doet m'n moeder wel. Maaaar, je kleding of make-up opruimen is echt wel leuk, en het knapt er van op.
Je kunt natuurlijk ook je kamer anders indelen, of je kamer een ander tintje geven (accessoires etc.).
Door opruimen kom je ook altijd dingen tegen waarvan je niet eens meer wist dat je ze had, tenminste.. dat heb ik altijd.
Mijn kasten en lades anders indelen vind ik ook altijd leuk, gewoon lekker anders, en dan heb ik zin om de hele tijd ernaar te kijken, haha. 
Maar opruimen met een lekker muziekje aan en een zak snoep op je kamer kan al een heleboel doen tegen verveling, en voor je humeur.
Just give it a try, het kan meevallen. :)



Dit was mijn artikel! Hopelijk vonden jullie het leuk.
Bedankt voor het lezen.

Request? Zet 'm onderin de comments en ik zie wat ik kan doen.

Lots of love, Tamara 

1 opmerking: