Pagina's

maandag 18 februari 2013

At the Moment


Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste At the Moment, en vandaag ga ik het hebben over mijn favo makeup op dit moment!
Nieuwsgierig? Lees snel verder!



1. Blushes
Als eerste ben ik sinds kort helemaal verslaafd aan blushes; ik draag ze elke dag en doe dat ook met plezier. 
Ik heb er niet veel, maar als ik de kans krijg ergens een goedkope blush te vinden, neem ik die snel mee. :)
Ik kan er echt geen genoeg van krijgen! Zoveel soorten, merken, kleuren, combinaties enz. 


2. Oogschaduw
Och mensen, ik heb in twee weken een oogschaduwpalette en een mono gekocht. Klinkt weinig, maar is opzich voor mij best veel. ;)
Ik gebruikte ze eerst ook niet als ik naar school ging, omdat ik dacht dat ik daar 's ochtends te weinig tijd voor had. Maar dat heb ik geprobeerd, en toch lukt het me.
Dus sindsdien gebruik ik ook steeds vaker oogschaduw als ik naar school ga.


3. Oogpotlood
Waterproof oogpotlood op m'n waterlijn. Elke dag!
Als ik geen oogschaduw en eyeliner op heb tenminste.
Mascara natuurlijk elke dag, maar ik heb dan zo het gevoel dat ik geen oogmakeup op heb. Dus als extraatje een zwart lijntje op mijn waterlijn.
Daarvoor gebruik ik een waterproof kohl pencil van de Etos, superfijn!

4. Lipsticks
Ook een nieuwe verslaving. 
Ik heb er echt niet veel, maar wat ik heb gebruik ik regelmatig.
Zo heb ik bijvoorbeeld een knalroze kleur opgedaan op Valentijnsdag, altijd leuk. :')
En nude lipsticks kunnen gewoon altijd, en dat doe ik ook vaak.



En dit was alweer mijn eerste At the Moment.
Hopelijk vonden jullie het leuk, en tot de volgende keer!

Wat vond jij van dit artikel?

Liefs !











1 opmerking:

  1. Super leuk geschreven
    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog?
    http://myownparadises.blogspot.com
    Loves,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen