Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Tag : Would You Rather.

 
 
Deze tag kwam ik tegen op een andere blog, die ik regelmatig check.
Deze tag houdt in dat je moet kiezen tussen twee dingen.
 

 
Would you rather staat voor: wat zou je liever. ?
Het staat in het teken van beauty, daarom neem ik 'm ook over. :)
 
Vragen:
 
1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws? Paletten en oogschaduws, zonder twijfel! Ik gebruik niet elke dag oogschaduw, en mascara, eyeliner en lipstick/lipgloss wel.
 
2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? Pff, wat een moeilijke vraag! Ik ben heel zuinig op mijn haar, en probeer steeds nieuwe hairstyles uit. Wat ik meer als antwoord tegenkom: afknippen en pruiken dragen. Sowieso. Als je met lang dood haar rondloopt, ziet het er vreselijk uit en kun je het net zo goed afknippen...
 
3. Zou je liever een peache of een roze blush willen? Ligt eraan wat je huidskleur is, vind ik. Ik denk dat ik ga voor de peache blush.
 
4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen? Dit is echt een rotvraag! Ik ben dol op make up én kleding! Maar als ik make up nodig heb, moet ik meestal wel een tijdje sparen als ik goede make up wil.. Had het liever 50/50 gehad, maar dan ga ik toch voor make up..
 
5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick? Lipstick als eyeliner! Lipstick is lekker creamy om aan te brengen, en eyeliner op m'n lippen lijkt me niet lekker zitten.
 
6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora? Hm, allebei NOG niet gedaan, maar ik hoor van Sephora dat ze daar meer merken hebben. Nouja, dan kies ik voor Sephora.
 
7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur? 1 lipkleur. Ik varieër niet heel veel van lipstick/lipgloss, en als ik oogschaduw gebruik maak ik er meestal een look van met meerdere kleuren. 1 lipkleur dus. :)
 
8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer?  Pffff, hier moet ik echt over nadenken hoor! *zit 10 minuten te denken* ... Got it! Winterkleren in de zomer, kun je altijd nog een bikini onder doen of gewoon uittrekken. Denk ik zo, haha.
 
9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen? Lichte nagels. Ik heb veeeeeel lichte nagellak staan. Misschien moet ik toch eens varieëren met donkere nagellak, lijkt me ook wel mooi!
 
10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen? Ik denk mijn oogkleur. Die is goedkoper, en als ik 'm persé weg moest doen, kocht ik hem stiekem weer opnieuw hoor..
 
11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken? Nagellak. Ik heb veel lipgloss en blijf ze nog steeds kopen. Ze zitten niet altijd fijn, maar ohmy, wat heb je leuke soorten! En nagellak, tsja. Natuurlijke nagels zijn eigenlijk het mooist, vind ik.
 
12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren? Elke dag epileren. Als je ze wegscheert en bijtekent gaat het er heel nep uitzien, vind ik echt verschrikkelijk.
 
13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak? Al mijn nagellak, sowieso. Zonder makeup durf ik niet eens over straat, haha!
 
Dit was mijn tag, neem 'm gerust over! :)
Liefs
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Wat heb je trouwens een leuke blog, ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Vind ik erg leuk om te horen! :)
      Heb al een kijkje genomen, ik ga je nu ook volgen!
      xx

      Verwijderen