Pagina's

vrijdag 30 november 2012

My life in pictures

 
 
Hoi allemaal,
vandaag heb ik mijn eerste 'My life in Pictures' voor jullie.
 

 
Kijk mee naar wat ik de afgelopen tijd heb uitgespookt! :)
Ik heb geen bijzondere dingen meegemaakt, maar het leek me leuk om te laten zien wat me in het dagelijks leven bezighoud.
 
 
Fietsen.
Fietsen, fietsen, fietsen.
Ik besteed er ongeveer een half uurtje/drie kwartier aan per dag, maar met deze temperaturen én een zware tas is dat geen pretje.
Zoals je ziet heb ik twee tassen voor school, mijn blauwe eastpak en een bruine handtas.
Maar die handtas word weinig voor school gebruikt, hij kan veel boeken niet echt aan.
 
 
 
Ochtendface.
Opgemaakt, aangekleed, haar gedaan en fris en fruiting! Behalve mijn gezicht, echt een 'net-wakker' face. Bah! Haha.
 
 

 
Vijf letters: nivea.
Ik houd van dit spul! Het is werkt wel lekker, vooral met dit weer. Hij staat nu al een tijdje op mijn nachtkastje, en ik gebruik 'm regelmatig.
 
 
 
Elena!
Mijn paard. Het is een hele lieve, ondeugende haflinger van nog maar 2 jaartjes.
We gaan haar nog zadelmak maken (laten wennen aan het zadel, zodat ze daarna bereden kan worden), en dat word een hele klus! Afgelopen zondag ben ik bij haar geweest. :)
 
 
 
Dit geurtje.. Nieuwe verslaving!
Deze heb ik gratis gekregen, en ik ben er heel erg blij mee.
Het is de Yves Rocher - So Elixir.
Heeeeerlijk, ik spuit 'm elke dag op!
 
 
 
Knotten, zowat elke dag!
Ik heb deze week heel veel knotten gedragen, want mijn haar was echt verschrikkelijk!
De ene keer vet, de andere keer heel droog..
Geen idee hoe het komt. Maar nu is het weer helemaal goed. :)
 
 
 
Nieuwe make-upremover!
Ben er heel benieuwd naar, maar moet toch echt nog even mijn andere opmaken.
 
 
 
Kerstlampjes, geweldig!
Ik heb ze vandaag gekregen, en ze hangen nu al sfeervol aan mijn bureau.
Ben nu al in de kerststemming..

 
Dit was mijn eerste 'My life in Pictures'.
Tips, tops of opmerkingen? Ik hoor het graag!
 
Liefs
 
 
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Haha leuk om te zien hoe Jij Je leven leeft(;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!

    Liefs Anne
    www.flavoursx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Echt leuk!
    Ik wil je graag volgen,maar ik zie niet waar je dat kunt doen...

    Mijn bloggie: http://movuitton.blogspot.be/

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje! :)
    Rechts in het menu, onder 'blogarchief' en boven 'over mij' staat een bloglovin'-button. als je daar op klikt, kun je me volgen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk artikel en leuke foto's:)

    liefs wendy
    www.proudbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen