Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Wishlist - November 2012

 
 

Wishlist - mode & beauty

 

Hoi allemaal!
Leuk dat je weer op mijn blog kijkt.
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie, dit keer een wishlist!


 
Zoals jullie weten is de sint al een tijdje in het land, en word dit ook binnenkort gevierd!
Maar deze wishlist is niet alleen voor de goede oude man, maar ik ben binnenkort ook jarig (27 December), en ik wil in het algemeen ook een aantal dingetjes hebben ! :)
 
Ik begin bij de mode, en ik ga op volgorde van 'liefst hebben' tot 'ook leuk', om het zo maar even te zeggen.

1. Galaxy Jeans
Helemaal holy. Ja, dit vind ik zo geweldig!
Ik zie op weheartit steeds meer foto's met galaxy design, en toen ik op hm.com rondsurfde kwam ik deze toevallig tegen! Liefde op het eerste gezicht, haha!

 
H&M - €24,95
(Pssst, ergens in januari gaat deze schoonheid door mijn brievenbus!)
 
2. Cosmetica-tasje.
Niet zoveel over te vertellen, hij ziet er beeldig uit en mijne is aan vervanging toe!
Ook deze is van de H&M.
H&M - €3,95
 
3. Pieces broek/legging
Deze is heel populair! Jullie kennen 'm vast wel: de strakke, hoge broeken/leggings met een rits achterop.
Ik vind ze zo leuk! :)
Ik wil het liefst de zwarte, met een gouden rits achterop.
 
 
Pieces, Vero Moda, Only - €34,95
 
Beauty-wishlist:
 
1. Sleek Original palette
Ge-wel-dig. Ik vind dit zo'n mooi palette!
Deze ga ik zeker voor mijn verjaardag vragen, wat een beauty.
Hij is goed gepigmenteerd en hij heeft prachtige kleuren, naar mijn smaak.
 
boozyshop.nl - €10,- (excl. verzendkosten)
 
 
2. Catrice All-round palette
Deze kennen jullie waarschijnlijk ook allemaal.
Het is een super-populair concealerpalette, waar iedereen tevreden over is.
Hij heeft vijf kleuren, en hij schijnt heel goed te werken. Hebben dus!
 
 
Kruidvat - € ?
 
3. Nivea BB cream
Deze is nieuw. Ik heb er verschillende reviews over gelezen en kom tot de conclusive dat hij best goed is. Alleen blijft hij niet de hele dag zitten.. Maar hij is niet te zwaar gepigmenteerd - geeft zo'n plamuurgevoel - en hij laat de oneffenheden mooi niet zien. Exactly what I need.
Alleen is mijn huid nou niet bepaald dé ondergrond om foundation op te smeren op dit moment.
Ik laat 'm nu lekker met rust, want het gaat anders niet goed.
 
 
Kruidvat - €9,49
 
Bedankt voor het lezen! :)

3 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wauw tamara! Ben helemaal fan van je site! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw, lief!

      Ben wel benieuwd wie je bent.. maar je mag wel anoniem blijven hoor. (;

      Liefs x

      Verwijderen
  2. Leuke items!

    Liefs Anne
    www.flavoursx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen